luni, 25 august 2014

Servere e-mail - setari e-mail daca ai net de la RDS

SETARI SERVERE E-MAIL

xyz@rdslink.ro
incoming mail server este pop3.rdslink.ro
outgoing mail server este : - smtp.rdslink.ro daca au cablelink/ fiberlink /dial-up RDS
- smtp.rdsnet.ro daca au abonamente business,sau utilizatori dial-up pcnet .
- serverul de smtp al ISP-ului in in cazul in care clientul are alt ISP decat RDS.
Alternativ se poate folosi: http://mail.rdslink.ro (interfata web este disponibila doar abonatilor care beneficiaza de adrese de mail in baza unui abonament fiberlink sau cablelink).

xyz@rdsmail.ro
incoming mail server este pop.rdsmail.ro sau imap.rdsmail.ro
outgoing mail server este smtp.rdsmail.ro obligatoriu cu SMTP AUTHENTIFICATION (indiferent de tipul de conexiune sau ISP)
In acest caz "userul" casutei de mail este toata adresa . ( ex: daniela_tudor@rdsmail.ro )
xyz@DomeniuTinutLaRDS.xxx
incoming mail server este pop.rdsmail.ro sau imap.rdsmail.ro
outgoing mail servereste smtp.rdsmail.ro obligatoriu cu SMTP AUTHENTIFICATION (indiferent de tipul de conexiune sau ISP)
Si in acest caz "userul" casutei de mail este toata adresa ( ex: gogu@DomeniuTinutLaRDS.xxx ) .
xyz@DomeniuCareNuEsteTinutLaRDS.xxx
incoming mail server : se foloseste serverul specific acelei casute de mail (nu poate fi furnizat de catre rds )
outgoing mail server este : - smtp.rdslink.ro daca au cablelink/ fiberlink /dial-up
- smtp.rdsnet.ro daca au abonamente business,sau utilizatori dial-up pcnet .

xyz@rdsnet.ro xyz@pcnet.ro xyz@fx.ro xyz@totalnet.ro
Clientii care au adrese de mail pe aceste domenii vor beneficia de adrese pe domeniul rdsmail.ro, iar vechile adrese de mail vor servi ca aliasuri catre noile adrese.
Unde xyz reprezinta userul adresei de e-mail pe care o detineti.

16 comentarii:

  1. Salut !
    Care sunt setarile pentru contul de e-mail rdslink.ro pe telefon ?
    Am un cont de mail de la rdslink.ro pe care vreau sa il configurez pe un IOS.
    La incoming am incercat cu pop3.rcs-rds.ro, pop3.rdslink.ro, imap.rcs-rds.ro si din pacate niciuna nu a mers.
    La outgoing stiu ca este mobile.rcs-rds.ro, ma puteti ajuta ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut. Poti folosi urmatoarele setari (personal pe acestea le folosesc):

      INCOMING SERVER
      Server name: pop3.rdslink.ro
      Port: 110
      User name: username@rdslink.ro

      Security settings: none

      OUTGOING SERVER
      SMTP server: mobile.rcs-rds.ro
      Port: 25
      Security: None
      Require sign-in: No (de obicei este o bifă - trebuie debifată)

      Ștergere
  2. Bună ziua,
    Văd că acel contract pe care l-am încheiat cu RCS-RDS pe 15.12.2015 conține în continuare o păcăleală.
    Mi s-a spus că dacă mă voi abona pe durata a doi ani (în loc de un an, cât aș fi dorit), voi primi în mod gratuit o tabletă și asta nu va comporta nici o cheltuiala suplimentară.
    1Am primit tableta foarte târziu, după numeroase plângeri făcute fie prin mail fie la sediile RCS-RDS, fie telefonic. Acum se specifică faptul că acel contract încheiat cu RCS-RDS se va prelungi cu încă trei luni (adică va dura doi ani și trei luni de la încheierea lui!)
    2.Apoi, deși când am luat tableta mi s-a spus că nu trebuie să plătesc nimic, astăzi 17.02.2016 mi se comunică la telefon că va trebui să plătesc 10 lei lunar pentru a avea internet pe aceată tabletă. Nu așa ne-am înțeles!
    Dacă așa stau lucrurile, atunci prefer să renunț la această tabletă și la toate condiționările legate de ea: abonament pe doi ani, apoi de doi ani și trei luni și să păstrez abonamentul pe care l-am dorit inițial, pe durata de un an de la încheierea liu pe 15.12.2016.
    Vă rog să-mi spuneți unde să predau tableta.
    Aștept răspunsul dumneavoastră cât mai curând.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut. Daca nu est multumit de conditiile de contractare iti recomand sa depui o sesizare in scris pe site-ul rds sau intr-o casierie rds la reprezentantul comercial.

      Ștergere
  3. Buna
    nu pot sa mi configurez outlok din office 2007 pe lAPTOP CU WIN 2007 64 BITI
    am 2 conturi email cu rdslink.ro
    Ms mult

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut. Ai folosit la configurare la incoming mail server pop3.rdslink.ro iar laoutgoing mail server smtp.rdslink.ro ? Daca da ar trebui sa mearga. Ce situatie intampini la configurare ? Sau ai configurat outlook-ul si nu poti trimite mailuri ? Detaliaza putin problema.

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. învaţă să scrii şi apoi poate te ajută cineva.

      Ștergere
    2. pe naiba, dine nefericire am facut si eu o greseala si acum inteleg care e problema, nu se mai poate edita nimic....o doamne.

      Ștergere
  5. Salutare tuturor,

    Știe cineva să-mi spună dacă suportă și IMAP, nu doar POP3 și dacă sunt probleme la sincronizarea cu Outlook, adică:
    - dacă am opțiuni de filtrare (și eventual, o elaborare pe scurt: pe adresă/domeniu/subiect/cuvinte cheie)
    - dacă am opțiune de export din webmail și import în Outlook a regulilor de filtrare
    - dacă sunt probleme generale întâlnite de voi, oricât ar fi ele de mici, m-ar ajuta orice informație.

    Vă mulțumesc anticipat.

    RăspundețiȘtergere
  6. Am email de la rds xxx@rdslink.ro
    Pe telefon, incerc sa configurez casuta (telefon Vodafone) si merge sa primesc emailuri dar nu si sa trimit.
    Ma poate ajuta cineva, va rog, cu setarile la serverul de iesire?
    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna ziua!
    Am facut un contract nou la RCS RDS am fost anuntati ca in data de.... intre orele 12- 15 v-a veni o echipa. A ajuns echipa si bineinteles trebuia sa traga firul optic ca sa ne poata efectua instalarea. Au plecat zicand ca vor reveni. Au trecut zile sesizarile au curs intruna telefoni si l ei la sediu si nu s-a rezolvat absolut nimic. Voi renunta la serviciile lor jalnice.
    Si voi face si o reclamatie scrisa la ei .

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu pot trimite mail uri de pe tabletă si nici de pe telefon.Totul a mers bine vreo 2 ani,dar de vreo 2-3luni nu mai pot.Parca si-a băgat dracu coada,acela fiind oamenii.Nici de pe yahoo si nici de pe gmail.Poate cei de unde am internet (rds-oradea),stiu ceva..😬😈😈

    RăspundețiȘtergere
  9. Apropo:am primit raspuns de la google:totu pare in regula.Atunci cei de rds,ar fi bine sa-si facă treaba inainte sa actionez la nivel penal.

    RăspundețiȘtergere
  10. Care sunt setarile de email pe telefon pentru un cont xyz@pcnet.ro.

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu îmi merge internetul de la RCS - RDS. Routerul wireless arata ca se conectează dar nu are acces la internet. Ce as putea sa fac?sau merge 2-3 minute și se deconectează. Mulțumesc

    RăspundețiȘtergere

Aici poti lasa un mesaj legat de aceasta postare